Amazon se stal třetí největší společností v oblasti digitální reklamy za společnostmi Google a Facebook a v roce 2021 dosáhne příjmů z reklamy ve výši 31 miliard dolarů.
Pod vedením nového generálního ředitele Andyho Jassyho mění společnost Amazon svůj reklamní byznys, aby přilákala peníze z televizní reklamy. Hledá také nové možnosti pro reklamu - včetně umístění ve svých kamenných obchodech Whole Foods. Jeho růst přiměl také společnosti Walmart, Instacart, Walgreens a další maloobchodníky k vybudování vlastních maloobchodních mediálních platforem.
Přinášíme vám nejnovější informace o krocích společnosti Amazon, které směřují k rozšíření jejího reklamního byznysu, a o rostoucí konkurenci, které čelí.
Reklamní byznys společnosti Amazon je velký a roste
Reklama tvoří jen malou část podnikání společnosti Amazon, ale je to jedna z nejrychleji rostoucích oblastí společnosti - ve čtvrtém čtvrtletí, kdy společnost poprvé vyčlenila svůj reklamní byznys, vzrostl reklamní business o 32 %.
Kdo řídí reklamní byznys společnosti Amazon
Společnost Amazon vytvořila tým výkonných pracovníků, kteří se věnují inzerentům, včetně lidí, jako jsou Alan Moss a Colleen Aubreyová, a agenturních a značkových odborníků, kteří pracují přímo s obchodníky.
Amazon čelí rostoucí konkurenci v boji o reklamní dolary
Další velcí maloobchodníci a společnosti včetně Walmartu, Albertsons a Instacartu se snaží vybudovat vlastní reklamní byznys a najímají k tomu špičkové talenty.
Pro inzerenty je obtížné se ve službě Amazon orientovat
Marketéři si stěžují, že se v Amazonu špatně orientuje. Amazon uvedl, že jeho složitý přístup je záměr, ale zavedl nástroje, které marketérům usnadňují nákup a měření reklamy.
Amazon najímá reklamní talenty
Společnost Amazon obsazuje pozice v oblasti reklamy, ale její náročný proces přijímacích pohovorů a odlišná kultura mohou cizincům ztěžovat proniknutí do společnosti.
Zdroje: businessinsider.com, Unsplash.com