Squid Game: Hra na oliheň je zatím bezkonkurenčně nejúspěšnějším seriálem streamovací služby Netflix

“Hra na oliheň” od vydání 17. září přilákala po celém světě k obrazovkách neuvěřitelných 111 milionů diváků, což z ní činí nejsledovanější sérii Netflixu všech dob.

Série snadno překonala předchozí rekord romantického a historického seriálu “Bridgertonovi“, který za prvních 28 dní sledovalo 82 milionů domácností.

Mezinárodní růst byl pro Netflix v posledních letech tím hlavním klíčovým cílem, protože investoval značné prostředky do cizojazyčných pořadů a filmů.

Netflix k tomu řekl: “Squid Game “je náš největší úspěch všech dob po uvedení na trh.

Tento streamovací obr v úterý pozdě večer v tweetu uvedl, že jihokorejská dramatická show přilákala od vydání 17. září po celém světě už 111 milionů diváků.

Jedná se i zároveň o první show Netflixu, kterou během prvního měsíce zhlédlo přes 100 milionů diváků.

“Hra na oliheň “se rychle stala hitem v mnoha zemích, v neposlední řadě  inv její domovské zemi, kde místní poskytovatel širokopásmového připojení dokonce žaloval Netflix poté, co vysoká sledovanost show vedla k nárůstu provozu a problémům s připojením.

Série však není pro slabé povahy. Sledujete fiktivní soutěžící soutěžit v sérii dětských her v naději, že vyhrají hromadu peněz.  Pokud prohrají, jsou zastřeleni maskovanými strážci v červených kombinézách.

Stojí také za zmínku, že jen proto, že si na Netflixu seriál prohlíželo 111 milionů lidí, to neznamená, že sledovali celou sérii od začátku do konce.  Čísla Netflixu totiž berou v úvahu všechny uživatele, kteří si zapli sérii alespoň na dvě minuty.

Mezinárodní růst byl pro Netflix v posledních letech těžejním klíčovým zaměřením, protože zainvestoval nemalé prostředky do cizojazyčných pořadů a filmů jako jsou například  „Papírový dům“, který ukazuje loupežné přepadení i z jiného úhlu než záporného, kdy sledujete osudy hrdinů, kterými není nikdo jiný než právě lupiči. A také například velmi kontroverzního filmu “Díra“, tyto dva pořady dosáhly také velmi dobrého komerčního úspěchu, ale s úspěchem “Squid game” se opravdu nemohou srovnávat.

Zdroje: cnbc.com, unsplush.com

Nejnovější články