Foto: Unsplash

Starbucks rozšiřuje dodávky kávy a služby v Číně prostřednictvím Meituan tie-up

Společnost Starbucks rozšířila své doručovací a online služby v Číně prostřednictvím partnerství se společností Meituan.

Zákazníci používající aplikaci Meituan si mohou objednat přizpůsobené nápoje, ale také si rezervovat aktivity ve svém místním obchodě Starbucks, jako je ochutnávka kávy.

Partnerství s Meituan přichází v době, kdy Starbucks čelí rostoucí konkurenci ze strany dobře financovaných domácích čajových a kávových řetězců v Číně, jako jsou HeyTea a Manner.

Americký kávový gigant uvedl, že zákazníci, kteří si objednávají prostřednictvím aplikace Meituan v Číně, budou mít více možností přizpůsobení.

Členové jejího systému odměn pro zákazníky, nazvaného Starbucks Rewards, získají pomocí aplikace Meituan stejné výhody jako při použití normální aplikace Starbucks v Číně.

Společnost Starbucks také uvedla, že jde o „debut v doručení“ v Číně své řady káv Starbucks Reserve, které prodává jako prémiovější produkt.

Obě společnosti také spolupracovaly na více offline zážitcích.

Prostřednictvím aplikace Meituan si uživatelé mohou rezervovat oblasti ve vybraných obchodech v Číně pro soukromé akce nebo se přihlásit k jakýmkoli aktivitám, které pořádá místní obchod. Společnost Starbucks uvedla, že tuto službu nyní nabízí 60 obchodů ve městech Peking, Šanghaj, Shenzhen a Chengdu s plány na další expanzi.

Zákazníci si také mohou rezervovat workshopy s ochutnávkou kávy.

Starbucks také spustil funkci na Meituanu, kde do konce roku bude mít každý z více než 5 000 obchodů kávového giganta v Číně jedinečnou stránku v aplikaci pro rozvoz jídla. Uživatelé si budou moci objednat kávu a procházet místní události a aktivity.

Meituan je největší čínská platforma pro doručování jídla s více než 660 miliony uživatelů, kteří provádějí transakce a nabízí Starbucks potenciálně rozšířené publikum. V Číně uživatelé chytrých telefonů preferují používání takzvaných „super aplikací“, které nabízejí několik služeb v jedné. Meituan je jednou z takových aplikací.

Partnerství s Meituan přichází v době, kdy Starbucks čelí rostoucí konkurenci domácích společností na svém největším trhu mimo USA. Společnosti založené na čaji, jako je HeyTea, stejně jako místní kavárenské řetězce, jako je Manner, rostou na výsluní a přitahují spoustu finančních prostředků.

Zdroje:

cnbc.com

unsplash.com

Podobné články