Facebook umožní uživatelům vydělávat na krátkých videích

Facebook 11. března oznámil na svém blogu, že umožní tvůrcům vydělávat na krátkých videích. Jedná se o krok, který umožní tvůrcům diverzifikovat jejich příjmy z Facebooku.

Obrázek: unsplash.com

Facebook 11. března oznámil na svém blogu, že umožní tvůrcům vydělávat na krátkých videích. Jedná se o krok, který umožní tvůrcům diverzifikovat jejich příjmy z Facebooku.

Od roku 2019 do roku 2020 vzrostl počet tvůrců obsahu, kteří vydělávají ekvivalent 10 000 USD za měsíc, o 88% a tvůrců obsahu, kteří vydělávají 1000 USD za měsíc, o 94% .

Vydělávejte na krátkém videu

Facebook umožňuje tvůrcům obsahu zpeněžení všech typů videí a testování nálepkových reklam v příbězích.

Otevření zpeněžení více tvůrcům obsahu

Facebook aktualizoval způsobilost reklam In-stream, aby k programu mělo přístup více tvůrců videa, dále facebook přidal přístup k reklamám In-stream pro živé vysílání.

Co se změnilo?

Tvůrci videí nyní mohou vydělávat peníze z videí o délce pouze jedné minuty s reklamou spuštěnou po 30 sekundách. U videí trvajících tři minuty nebo déle lze reklamu zobrazit již po 45 sekundách. Dříve bylo možné zpeněžovat pouze tříminutová nebo delší videa pomocí reklam In-stream, přičemž reklama se zobrazovala nejdříve po 1 minutě.

Pro akcionáře to znamená, že FB tlačí na příjmy z reklam ještě více. Reklamy u minutových videí přinesou facebooku další zvýšení tržeb a zisků.

Zdroj: https://about.fb.com/news/2021/03/helping-content-creators-diversify-revenue-on-facebook/

Nejnovější články