Obrázek: unsplash.com
Facebook 11. března oznámil na svém blogu, že umožní tvůrcům vydělávat na krátkých videích. Jedná se o krok, který umožní tvůrcům diverzifikovat jejich příjmy z Facebooku.
Od roku 2019 do roku 2020 vzrostl počet tvůrců obsahu, kteří vydělávají ekvivalent 10 000 USD za měsíc, o 88% a tvůrců obsahu, kteří vydělávají 1000 USD za měsíc, o 94% .
Vydělávejte na krátkém videu
Facebook umožňuje tvůrcům obsahu zpeněžení všech typů videí a testování nálepkových reklam v příbězích.
Otevření zpeněžení více tvůrcům obsahu
Facebook aktualizoval způsobilost reklam In-stream, aby k programu mělo přístup více tvůrců videa, dále facebook přidal přístup k reklamám In-stream pro živé vysílání.
Co se změnilo?
Tvůrci videí nyní mohou vydělávat peníze z videí o délce pouze jedné minuty s reklamou spuštěnou po 30 sekundách. U videí trvajících tři minuty nebo déle lze reklamu zobrazit již po 45 sekundách. Dříve bylo možné zpeněžovat pouze tříminutová nebo delší videa pomocí reklam In-stream, přičemž reklama se zobrazovala nejdříve po 1 minutě.
Pro akcionáře to znamená, že FB tlačí na příjmy z reklam ještě více. Reklamy u minutových videí přinesou facebooku další zvýšení tržeb a zisků.
Zdroj: https://about.fb.com/news/2021/03/helping-content-creators-diversify-revenue-on-facebook/