Autor: Petr Jůn

Jaké platy nabízejí Netflix, Apple či Spotify pro zaměstnance v oblasti marketingu a reklamy

Když společnosti najímají lidi ze zahraničí, jsou povinny v rámci vízového programu H1-B zveřejnit informace včetně výše platu nebo platového rozpětí. Zde jsou ukázky platů ve špičkových firmách.

Přestože mnoho průmyslových odvětví v důsledku pandemie propouštělo, společnosti od Applu po WPP najímají špičkové reklamní a marketingové talenty, aby doladily svou image a propagovaly své produkty.

Podle údajů BLS zaměstnávaly reklamní a související služby v srpnu 447 300 pracovníků, což je o 3,2 % více než před rokem.

Když společnosti najímají lidi ze zahraničí, jsou povinny v rámci vízového programu H1-B zveřejnit informace včetně výše platu nebo platového rozpětí. Díky tomu víme, na kolik si přijdou zaměstnanci v oblasti marketingu a reklamy u špičkových firem.

Společnost Snap, která stojí za aplikací Snapchat, navyšuje počet zaměstnanců, protože se snaží porazit konkurenci v oblastech, jako je rozšířená realita, krátká videa a originální pořady.

Zaměstnancům na marketingových a obchodních pozicích, jako je account executive, nabízí základní platy mezi 78 000 a 110 000 dolary ročně.

Společnost Spotify se stala domovem podcastů pro velké hvězdy včetně Obamových a Joea Rogana a s rostoucími ambicemi v oblasti podcastů neustále najímá nové zaměstnance.

Společnost Spotify nabídla zaměstnancům s americkými pracovními vízy na marketingových pozicích roční základní plat v rozmezí 94 000 až 190 000 dolarů.

Odolnost Netflixu navzdory pandemii a rostoucí konkurenci přispěla k tomu, že se stal jedním z nejžádanějších míst pro práci v oblasti technologií.

Streamovací společnost nabírá zaměstnance na nejrůznější pozice, od marketérů v Soulu až po animátory v Los Angeles. Na rozdíl od jiných technologických společností nevyplácí výkonnostní bonusy, ale místo toho vyplácí vysoké mzdy.

Na základě údajů Netflix nabízel na různých pozicích roční základní platy v rozmezí od 68 000 do 850 000 dolarů, s mediánem 345 000 dolarů.

Technologičtí giganti jako Facebook, Google, Amazon, Uber a Airbnb v posledních letech prudce stoupají, mimo jiné díky svému marketingu.

Ve společnosti Amazon si marketingový specialista přijde na 95 000 dolarů. Společnost Apple pak senior marketingového ředitele vyplácí sumou 325 000 dolarů.

Zdroj: businessinsider.com, Unsplash

Nejnovější články