Poté, co Kardashianovi a další influenceři vyjádřili nespokojenost s velkou změnou produktů, Instagram odvolává některé nedávno oznámené změny

Foto: Unsplash

Poté, co Kardashianovi a další influenceři vyjádřili nespokojenost s velkou změnou produktů, Instagram odvolává některé nedávno oznámené změny

To netrvalo dlouho.

V souvislosti s rostoucí kritikou Instagram ve čtvrtek oznámil, že odvolává některé nedávno oznámené změny, včetně celoobrazovkové verze aplikace.

"Jsem rád, že jsme riskovali - pokud občas neuspějeme, nemyslíme dostatečně velkoryse a odvážně," řekl ve čtvrtek šéf Instagramu Adam Mosseri v rozhovoru pro Casey Newton's Platformer. "Ale rozhodně musíme udělat velký krok zpět a přeskupit síly. [Až] se hodně naučíme, pak se vrátíme s nějakým novým nápadem nebo iterací. Takže na tom budeme pracovat."

Instagram testoval videa a fotografie přes celou obrazovku, podobně jako konkurenční služba TikTok, která bude podle serveru Platformer brzy ukončena.

Instagram se v poslední době více zaměřuje na videa ve snaze konkurovat TikToku, což se však setkává s rostoucí kritikou, mimo jiné ze strany influencerky a modelky Kylie Jenner, která má na Instagramu více než 300 milionů sledujících.

Tento týden sdílela na svém příběhu petici, která vyzývá "Make Instagram Instagram Again".

Některé změny, které rozladily celebrity, influencery a další uživatele Instagramu, však budou nakonec zavedeny. Mosseri sdělil serveru Platformer, že společnost dočasně omezuje používání doporučovacího algoritmu, který do feedů uživatelů umisťuje obsah od účtů, které ještě nesledují.

"Když ve svém feedu objevíte něco, co jste předtím nesledovali, měla by to být vysoká laťka - mělo by to být prostě skvělé," řekl Mosseri serveru Platformer. "Mělo by vás to potěšit. A myslím, že se to teď neděje dostatečně. Takže si myslím, že musíme udělat krok zpět, pokud jde o procento feedů, které jsou doporučení, zlepšit hodnocení a doporučení, a pak - pokud a až se nám to podaří - můžeme začít znovu růst."

Generální ředitel společnosti Meta Mark Zuckerberg však ve středu investorům v rámci hovoru o výsledcích společnosti za druhé čtvrtletí sdělil, že společnost plánuje do konce příštího roku více než zdvojnásobit množství doporučeného obsahu v kanálech Facebooku a Instagramu. V současné době tvoří doporučený obsah v kanálech uživatelů Instagramu něco málo přes 15 % obsahu, uvedl Zuckerberg v telefonátu.

Společnost je také připravena pokračovat v expanzi aplikace Reels, která byla představena na konci roku 2020. Ve středečním hovoru k výsledkům Zuckerberg uvedl, že prohlížení Reels tvoří asi 20 % času, který lidé tráví na Instagramu.

Mosseri v rozhovoru zveřejněném ve čtvrtek uvedl, že Reels jsou pravděpodobně budoucností kanálu Instagramu. Tvrdil, že "osobní sdílení" fotografií se odehrává spíše ve stories a v přímých zprávách než ve feedu.

"Feed by mohl být, a do jisté míry i je, místem, kde můžete objevovat věci, o kterých si můžete povídat s přáteli. V případě Reels se to děje často," řekl. "Reels inspirují spoustu konverzací - lidé prostě posílají svým přátelům vtipná videa, která objevili ve Feedu."

Zdroje: businessinsider.com, Unsplash

Podobné články