Příjmy společnosti Amazon z reklamy dosahují 31 miliard dolarů a stále rostou. Zde je vše, co víme o jeho rychle rostoucím reklamním byznysu

Foto: Unsplash

Příjmy společnosti Amazon z reklamy dosahují 31 miliard dolarů a stále rostou. Zde je vše, co víme o jeho rychle rostoucím reklamním byznysu

Amazon se stal třetí největší společností v oblasti digitální reklamy za společnostmi Google a Facebook a v roce 2021 dosáhne příjmů z reklamy ve výši 31 miliard dolarů.

Pod vedením nového generálního ředitele Andyho Jassyho mění společnost Amazon svůj reklamní byznys, aby přilákala peníze z televizní reklamy. Hledá také nové možnosti pro reklamu - včetně umístění ve svých kamenných obchodech Whole Foods. Jeho růst přiměl také společnosti Walmart, Instacart, Walgreens a další maloobchodníky k vybudování vlastních maloobchodních mediálních platforem.

Přinášíme vám nejnovější informace o krocích společnosti Amazon, které směřují k rozšíření jejího reklamního byznysu, a o rostoucí konkurenci, které čelí.

Reklamní byznys společnosti Amazon je velký a roste

Reklama tvoří jen malou část podnikání společnosti Amazon, ale je to jedna z nejrychleji rostoucích oblastí společnosti - ve čtvrtém čtvrtletí, kdy společnost poprvé vyčlenila svůj reklamní byznys, vzrostl reklamní business o 32 %.

Kdo řídí reklamní byznys společnosti Amazon

Společnost Amazon vytvořila tým výkonných pracovníků, kteří se věnují inzerentům, včetně lidí, jako jsou Alan Moss a Colleen Aubreyová, a agenturních a značkových odborníků, kteří pracují přímo s obchodníky.

Amazon čelí rostoucí konkurenci v boji o reklamní dolary

Další velcí maloobchodníci a společnosti včetně Walmartu, Albertsons a Instacartu se snaží vybudovat vlastní reklamní byznys a najímají k tomu špičkové talenty.

Pro inzerenty je obtížné se ve službě Amazon orientovat

Marketéři si stěžují, že se v Amazonu špatně orientuje. Amazon uvedl, že jeho složitý přístup je záměr, ale zavedl nástroje, které marketérům usnadňují nákup a měření reklamy.

Amazon najímá reklamní talenty

Společnost Amazon obsazuje pozice v oblasti reklamy, ale její náročný proces přijímacích pohovorů a odlišná kultura mohou cizincům ztěžovat proniknutí do společnosti.

Zdroje: businessinsider.com, Unsplash

Podobné články