Společnost Match Group, jedna z největších společností na seznamování na světě, v pondělí spustila svou nejnovější seznamovací aplikaci s názvem Stir.
Stir je určen pro propojení nezadaných rodičů, až 20milionové komunity v USA. Pro osamělé rodiče „často nedostačují běžné seznamovací aplikace,“ uvedla společnost Match Group ve zprávě.
Aplikace umožňuje uživatelům zobrazovat to, co obvykle dělají ve svém volném čase, mimo povinnosti a děti.
„Jsme odhodláni poskytnout svobodným rodičům rande, kde se cítí komfortně a mají pocit, že mohou být sami sebou. Doufáme, že se tak budou moci skutečně soustředit na svůj osobní život,“ uvedl v prohlášení viceprezident společnosti Match Group pro New Verticals Dinh Thi Bui.
Match je divizí Match Group, která vlastní více než tucet aplikací, včetně široce používaných jako například Tinder, OK Cupid a Hinge. Společnost však rozšiřuje své portfolio o komunity, které nemusí stačit obsluhovat tradiční seznamovací aplikace. Match Group zastřešuje například seznamku Our Time pro lidi starší 50 let a aplikaci Hawaya pro nezadané muslimy.
Zdroje: cnbc.com, unsplash.com