Společnost Netflix údajně zvažuje, že si bude účtovat 7 až 9 dolarů měsíčně za předplatné podporované reklamou, což je zhruba polovina ceny jejího nejoblíbenějšího standardního tarifu

Podle nové zprávy by předplatné společnosti Netflix podporované reklamou mohlo být méně než o polovinu levnější než nejoblíbenější standardní tarif.

Podle nové zprávy by předplatné společnosti Netflix podporované reklamou mohlo být méně než o polovinu levnější než nejoblíbenější standardní tarif.

Společnost zvažuje plány na účtování 7 až 9 dolarů měsíčně za sledování s podporou reklamy, uvedla v pátek pozdě večer agentura Bloomberg. V rámci této úrovně chce Netflix vysílat čtyři minuty reklam za hodinu, a to před a během pořadů, ale ne po nich, uvedla agentura Bloomberg s odvoláním na osoby obeznámené s plány společnosti.

Nejoblíbenější předplatné společnosti Netflix, varianta Standard, v současné době stojí 15,49 dolaru měsíčně. Její tarif Basic stojí 9,99 dolaru měsíčně a tarif Premium, který zahrnuje funkce ve vysokém rozlišení, stojí 19,99 dolaru.

Spolupředseda představenstva společnosti Netflix Reed Hastings v dubnu uvedl, že společnost zkoumá možnost tarifu podporovaného reklamami poté, co je již několik let proslulá tím, že je bez reklam.

"Ti, kdo sledují Netflix, vědí, že jsem byl proti složitosti reklamy a velkým příznivcem jednoduchosti předplatného," řekl tehdy. "Ale stejně jako jsem jeho příznivcem, jsem ještě větším příznivcem možnosti volby pro spotřebitele a umožnit spotřebitelům, kteří by chtěli nižší cenu a jsou tolerantní k reklamě, aby dostali to, co chtějí, dává velký smysl."

Společný výkonný ředitel Ted Sarandos se o plánu více rozpovídal v květnovém rozhovoru pro New York Times.

"Pro nás šlo o jednoduchost jednoho produktu, jedné ceny," řekl Sarandos. "Myslím, že nyní snese určitou složitost."

Zpráva přišla v klíčové době pro Netflix. Ve stejném měsíci společnost poprvé za více než deset let vykázala čistou ztrátu předplatitelů.

Zdroje: businessinsider.com, Unsplash.com

Nejnovější články